Річний звіт директора гімназії "Академія" перед громадськістю відбувся 30.08.2023 року

Роботу директора гімназії "Академія" Петрашенко Світлани Миколаївни за 2022-2023 н.р. визнано задовільною.

Основні задачі на 2022-2023 н.р., які ми виконали:

  • Створення безпечних умов навчально-виховного процесу (ремонт та облаштування укриття);
  • Національно-патріотичне військове виховання учнів;
  • Збереження та укріплення ментального здоров'я учасників навчально-виховного процесу;
  • Задоволення освітніх потреб учнів та організація різних форм навчання (дистанційне, сімейне, очне);
  • Подолання освітніх втрат.

У 2022 -2023 навчального року спрямовано роботу на виконання Указу Президента України від 18.05.2019 №2862019 «Про Стратегію національно – патріотичного виховання», наказу Міністерства освіти і науки України від 06.06.2022 р. №527 «Про деякі питання національно – патріотичного виховання в закладах освіти України», заходів щодо реалізації Концепції національно – патріотичного виховання в системі освіти України до 2025 року.

Розроблені заходи з правового виховання дітей та з профілактики правопорушень, наркотичних та шкідливих звичок серед неповнолітніх, з профілактики ДТП по забезпеченню життєдіяльності учнів У 2022 -2023 навчального року продовжено роботу за такими напрямками:

- Заходи присвячені Незалежності України;

- Відзначення річниці пам’яті жертв Бабиного яру;

- Відзначення Дня українського козацтва;

- Відзначення дня захисника та захисниць України;

- Увічнення пам’яті жертв Голодомору 1932 -1933 рр. в Україні;

- Заходи присвячені загиблим під час репресій в Україні;

- Заходи щодо відродження народних традицій українського народу;

- Заходи до Дня української писемності та мови ;

- Заходи спрямовані на вивчення культурної спадщини українського народу;

- Заходи до Дня українського козацтва;

- Заходи щодо Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту

- Увічнення пам’яті героїв Крут;

- Відзначення Дня Державного герба України;

- Увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні ;

- Заходи щодо Міжнародного день рідної мови ;

- Увічнення пам’яті загиблих від початку війни росії проти України (24 лютого ;

- Заходи щодо дня День Соборності України ;

- Святкування Дня народження Тараса Григоровича Шевченка;

- Заходи щодо Чорнобильської трагедії (1986) та Міжнародного дня пам’яті про Чорнобильську катастрофу;

- Святкування Дня Матері;

– Святкування Всесвітнього Дня вишиванки;

- Заходи до Всесвітнього дня сім’ї;

- Заходи до Дня захисту прав людини;

- Заходи щодо патріотичного виховання в умовах війни ;

- Заходи з питань профілактики та попередження правопорушень.

- Тиждень правознавства «Ти – і твої права» та проведені заходи до «Дня прав людини» ;

- Заходи з питань профілактики та попередження правопорушень.

У гімназії створено і діє учнівське самоврядування в якому задіяні лідери усіх класів. З ініціативи учнівського самоврядування проведено:

У 2022 -2023 н.р. було організовано у гімназії патріотичний флешмоб « Україна понад усе!», відкриті виховні години «Ми українці :честь і слава незламним!»( 1 вересня), марафон патріотичної пісні,благодійний ярмарок на допомогу ЗСУ( 30 вересня), концерт до Дня захисників та захисниць України «З глибини сторіч луна козацький клич»(20 жовтня), акції «Ми козацького роду», відеоролик- привітання воїнам ЗСУ«Гей ,Соколи!», благодійна акція по збору та передачі на фронт бійцям ЗСУ листівок , оберегів ,посилок ( вересень – грудень) . Зустріч дітей з благодійним фондом Сергія Притули. Екскурсія благодійним фондом . Передача подарунків та коштів для захисників та захисниць України. (листопад),організовано акцію по збору подарунків до Дня Святого Миколая «Діти столиці дітям Херсону», організовано збір подарунків до Дня Святого Миколая та подарунки до Нового року у 7 Київську міську лікарню пораненим бійцям Бахмуту, допомога у фонд «Безпечний регіон «Сергія Гулієва» -збір допомоги бійцям Бахмуту, зустріч з бійцями Бахмуту , Мар’їнки, Волновахи, благодійний ярмарок на допомогу ЗСУ(травень), патріотичний захід у ЦК «Святошин», допомога потерпілим жителям Херсонщини. Учнями гімназії організовано виготовлення новорічних прикрас, оберегів у палати пораненим бійцям, діти привітали героїв, воїнів ЗСУ новорічними подарунками та відвідали їх. Учні гімназії та педагогічний колектив нагороджені Подякою Київської міської військової організації за вагомий внесок у розвиток волонтерського руху .

З метою пропаганди здорового способу життя та профілактики злочинності були проведені бесіди з профілактики правопорушень, вживання алкоголю, наркотиків, тютюну, класними керівниками, згідно з планом, профілактичні тренінги, бесіди , виховні години з профілактики шкідливих звичок з показом кінофільмів про шкідливість наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління в учнівському середовищі , проведений день боротьби зі СНІДом, піднімалось питання профілактики правопорушень на загальних та класних батьківських зборах .

З метою естетичного виховання відбулися тематичні виставки малюнків.

Відбулись екскурсії по місту Києву та за його межі.

Загальна кількість учнів початкової школи на початок року – 381 учень, на кінець – 273 учні. Протягом року вибуло 7 учнів : 1-А (2 уч.), 1-В (2 уч.), 2-А (1 уч.), 3-Б (1 уч.), 3-В (2 уч.), 4-В (1 уч.). Прибуло : 3 учні : 2–А (1 уч.), 3-Б (2 уч.).

Протягом 2022-2023 навчального року вчителі початкових класів дотримувались послідовності проходження навчального матеріалу у відповідності з Освітніми програмами навчального закладу, розробленими на основі:

- для 1-2 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН України від 08.10.2019 № 1272);

- для 3-4 класів - Державного стандарту початкової освіти (2011), типових освітніх програм (наказ МОН України від 08.10.2019 № 1273).

Календарно-тематичне планування вчителів розроблені у відповідності з робочими навчальними планами:

1-2 кл.– за Типовим навчальним планом Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Савченко О.Я., наказ МОН від 08.10.2019 № 1272;

3-4 кл.– за Типовим навчальним планом Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Савченко О.Я., наказ МОН від 08.10.2019 № 1273.

Фіксація навчальних досягнень учнів здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 р. № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти».

Результати оцінювання особистісних надбань у 1-4 класах виражаються вербальною оцінкою. Об’єктивні результати навчання у 1-2 класах – оцінюються вербальною оцінкою, у 3-4 – рівневою оцінкою на підставі рішення педагогічної ради. Підсумкові результати навчальної діяльності учнів 1-4 класів фіксуються у Свідоцтвах досягнень, які зберігаються в особових справах.

Узагальнені рівні результатів навчання учнів 3-4 класів наведено нижче.

Клас

Всього учнів

Узагальнений рівень результату навчання (к-сть)

(рівневе оцінювання)

Якість (%)

(рівневе оцінювання)

В

В + Д

В, Д + С

В, Д, С + П

3-А

33

4

20

7

2

1.англ.мова, 1.математика

72%

3-Б

30

4

8

16

2

1.ЯДС
1.Укр.мова, англ.мова, математ.

40%

3-В

31

12

17

2

0

93%

4-А

30

6

12

9

3

1.Укр.мова, матем., ядс.
1. Матем., дизайн і технології.

1.Матем.

60%

4-Б

32

8

19

3

2

1.Англ.мова

1.Англ.мова

84%

4-В

31

7

14

7

3

1.Англ.мова

1.Англ.мова, матем.

1.Укр.мова, англ.мова.

67%

Вчителі забезпечували виконання програм з навчальних предметів, проводили діагностувальні роботи, на уроках використовували різні види і форми письмових, усних робіт.

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 19 січня 2023 № 19 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році» в учнів 4-х класів наявні записи про звільнення з української мови та математики.

На підставі листа Департаменту освіти і науки міста Києва від 11.04.2023 р. навчання за класно-урочною системою завершились 16 червня 2023 р., з 19 по 30 червня 2023 р. застосовано гнучкий та диференційований підхід до учнів (проведення індивідуальних та групових компенсаторних занять/консультацій).

Уроки, пропущені з причини екстрених ситуацій, зокрема повітряних тривог під час навчально-виховного процесу, фіксуються у Журналі обліку відпрацювання уроків у 1-4 класах, пропущених із причини екстрених ситуацій у період воєнного стану.

Проведено необхідний мінімум діагностувальних робіт, уроків розвитку зв’язного мовлення. Перевантаження дітей не було.

Наслідки перевірки електронних класних журналів, журналів ГПД, виконання програм обговорювались на засіданнях методичного об’єднання, інструктивно-методичних нарадах, нарадах при директорі. Видано відповідні накази.

Адміністрацією гімназії було відвідано ряд уроків у 1-4 класах. Особлива увага приділялась питанням стану психологічного мікроклімату та формування навчальних умінь і навичок.

З метою підвищення професійного рівня вчителів має місце взаємовідвідування уроків у цілому або лише відповідних етапів. Згідно графіка бібліотекарем Рожковою Н.М. проводилися бібліотечні уроки.

Підвищенню рівня знань учнів сприяє методична робота в гімназії. Методичне об’єднання вчителів початкових під керівництвом Осєннікової Л.А. проводило засідання відповідно до плану роботи.

В гімназії відповідно до затвердженого графіка роботи та згідно з режимом працює 6 груп подовженого дня для учнів 1-4 класів.

Практичним психологом Левадською Є.Д. були узагальнені результати спостережень щодо адаптаційного періоду учнів 1-х класів.

Відповідно до планів проведено індивідуальні консультації вчителів з батьками. Психологічна служба гімназії систематично проводить індивідуальні бесіди з учнями та батьками з метою надання відповідних рекомендацій.

Аналізуючи результати навчально-виховного процесу серед учнів 5-11 класів за підсумками 2022-2023 навчального року слід відзначити, що педагогічний колектив спрямовував свою діяльність на виконання основних цілей та завдань, поставлених перед гімназією на 2022-2023 навчальний рік з урахуванням особливостей організації навчально-виховного процесу під час воєнного стану.

Методичні об'єднання педагогічних працівників гімназії спланували свою роботу на створення умов для здійснення якісного навчально-виховного процесу, скоординували навчальні програми з урахуванням профілю гімназії, спланували узагальнення роботи над темою педагогічного колективу. Робота гімназії була організована в очному та дистанційному форматі. З метою створення безпечних умов для учасників освітнього процесу в гімназії організована робота укриття, місткістю 770 осіб. До закладу не допускаються особи, що не є здобувачами освіти та працівниками закладу. Забезпечено закриття території закладу на час комендантської години.

Була організувана робота по поетапному впровадженню Державного стандарту базової середньої освіти для учнів 5 класів з 2022-2023 навчального року. Класні керівники та вчителі предметники, що викладали протягом 2022-2023 н.р. у 5-х класах дотримувались інструктивно-методичних рекомендаційщодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році.

Адміністрація гімназії здійснювала постійний контроль за якістю виконання навчальних планів та програм. Постійно проводився контроль за результатами успішності учнів 5-11 класів.

Станом на кінець 2022-2023 н.р. в 5-11 класах гімназії навчалось 755 учнів. Результати навчання запідсумками 2022-2023 н.р. наведені таблиці:

Клас

Кількість учнів у класі

Кількість учнів, що вчаться на 10-12

Кількість учнів, що вчаться на

7-12

Кількість учнів, що вчаться на 4-6 з одного

предмету

Кількість учнів, що вчаться на 4-6

Кількість учнів, що вчаться на 1-3

5-А

36

3

18

4

13

2

5-Б

36

9

20

6

7

0

5-В

33

11

21

1

1

0

5-Г

30

5

19

4

6

0

6-А

34

6

17

5

10

1

6-Б

39

6

16

3

16

1

6-В

39

9

17

3

9

2

7-А

30

2

20

6

8

0

7-Б

31

7

17

2

5

2

7-В

30

3

14

3

11

2

8-А

30

3

19

4

8

0

8-Б

23

5

16

2

2

0

8-В

36

3

21

4

11

1

9-А

31

7

13

5

11

0

9-Б

31

8

18

1

5

0

9-В

26

9

8

3

8

1

10-А

19

6

8

1

5

0

10-Б

28

9

12

3

7

0

10-В

24

6

12

3

6

0

10-Г

30

9

19

0

2

0

11-А

28

15

13

0

0

0

11-Б

29

23

6

0

0

0

11-В

27

9

16

1

2

0

11-Г

30

14

14

2

2

0

Всього

755

187(25%)

374(51,2%)

66(9%)

155(21,2%)

12(1,6%)

2 учнів 6-В класу не атестовані за підсумками року.

Протягом 2022-2023 н.р. вибуло 59 учнів, прибуло 34 учні. Якість навчання за підсумками 2022-2023 н.р. становить 74%. Слід відзначити високий рівень навчання у 11-А,11-Б, 5-В, 10-Г.

Аналізуючи звіти вчителів - предметників про результати успішності учнів 5-11 класів слід відзначити високі якісні показники навчання із зарубіжної літератури, інформатики, географії, фізичної культури, образотворчого мистецтва, основ здоров'я, мистецтва. Значна кількість учнів мають достатній рівень навчання з української мови, історії, біології, хімії. Найбільшу кількість оцінок середнього рівня мають учні 7-11 класів з фізики, математики, англійської мови. Протягом 2022-2023 н.р. були проведені засідання педагогічних рад гімназії згідно затвердженого графіку.

В ході підготовки до педрад проводились семінари, відкриті уроки, вивчався досвід вчителів які проходять атестацію в поточному навчальному році.

Психологічна служба гімназії проводила діагностику психологічногоклімату учнівських колективів 5-х класів гімназії та особистісних інтелектуальних особливостей учнів з метою виявлення та розвитку їх творчих здібностей. Протягом навчального року адміністрацією гімназії здійснювався постійний контроль за веденням шкільної документації, якістю організації навчально-виховного процесу, виконанням програм. Вчителі 5-11 класів здійснювали проходження навчального матеріалу послідовно, дотримуючись календарного планування, відповідно до діючих програм. Кількість годин запланованих на вивчення окремих тем з кожного предмету співпадає з кількістю годин зазначених у програмах. У всіх вчителів гімназії «Академія» кількість фактично проведених уроків співпадає із запланованою.

Протягом року вчителі предметники використовували різноманітні форми організації навчально-виховного процесу. Застосовувались сучасні форми і методи навчання. Навчально-виховний процес був спрямований на виконання освітньої програми гімназії та на забезпечення якості освіти. Відповідно до завдань які мають бути реалізовані у рамках кожної освітньої галузі вчителі під час навчання працювали над формуванням ключових компетентностей учнів.

Значна більшість педагогічних працівників дотримується вимог до єдиного орфографічного режиму, а також норм оцінювання знань і вмінь учнів. Вчителями гімназії ведеться тематичний облік знань, наприкінці вивчення теми виставляється тематична оцінка, оцінки за ведення зошита та за письмові роботи виставляються вчасно. Під час навчального процесу використовуються різноманітні види і форми письмових робіт, проводились тематичні атестації згідно чинних програм. Слід відзначити високу культуру ведення предметних сторінок та дотримання єдиних вимог щодо ведення шкільної документації переважною більшістю вчителів.
Кiлькiсть переглядiв: 1202

Коментарi